We Have Big News! | Lele Pons, Hannah Stocking, & Twan Kuyper

Lele Pons

6 მლნ ნახვები3 115

    WATCH BUBBLE GUM MUSIC VIDEO ▶ geproms.info/flow/p6SkbJXUaoJ7dLw/video.html
    MORE MUSIC ▶ geproms.info/sun/PLmjMRs-v1tgTsTKyiEzt-mm12NGy2vf12.html
    WATCH MY DOCUSERIES ▶ geproms.info/sun/PLmjMRs-v1tgRvIN1rqT2x35S2F5QvTW_j.html
    SUBSCRIBE HERE ▶ geproms.info/up/i9cDo6239RAzPpBZO9y5SA
    THANKS FOR WATCHING! :) LIKE & SUBSCRIBE FOR MORE VIDEOS!
    -----------------------------------------------------------
    FIND ME ON:
    Merch | lilshop.com
    Spotify | spoti.fi/33LApU3
    TikTok | tiktok.com/@lelepons
    Instagram | lelepons
    Twitter | lelepons
    Facebook | lele
    Text Me | my.community.com/lelepons
    CAST:
    Lele Pons | geproms.info
    Hannah Stocking | geproms.info
    Twan Kuyper | geproms.info
    Stro | directedbystro
    Shots Studios Channels:
    @Anwar Jibawi
    @Awkward Puppets
    @Benny the Bee
    @Delaney Glazer
    @Hannah Stocking
    @Jake Paul
    @Juanpa Zurita Comedy
    @Lele Pons
    @Rudy Mancuso
    @Shots Studios
    @LatinX
    #Lele
    #LelePons

    გამოქვეყნდა 2 წლის წინ

    კომენტარები

    1. Lele Pons

      THANKS FOR WATCHING!! BESOS 😘😘

      1. • 《AlyssaIsAminor》 •

        ... I LOVE YOU LELE!!

      2. Ronnie Steenkamp

        Hi

      3. Ruby Hammond

        S ex k

      4. Kiany Bodden

        Hi turn yourself I love your weekend and the one about your Princess Mia I hear we gave them is pretty my best friend watch it and everything I love you because

      5. Macy And Robert

        We love you Lyle

    2. Akesha Mae

      There cute together 🥺🙂

    3. Aesthêtiç Ūniçorñ

      Congratulations

    4. Laurene Gayle

      Is this a prank

    5. Chris Harry

      Lol

    6. Eden Crabtree

      I love your house

    7. Johnkarn 002

      The Old Lele 🥺

    8. QC

      Yo the end with that man, he could really be an asmr est!

    9. Lara Kalabic

      AY JO CUT THE CAMERAS. LELE BE LIKE: NOPEEEE🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

    10. Eryn Remmer

      😂😂

    11. Shalisa Samuel

      are u really having a baby

    12. Song of the Labyrinth

      I laugh at 0:39 because twan and the 2 girls are fighting poor twan XD

    13. Locus 4

      When he gets a Blake eye lol

    14. Sara Oprea

      Wait! Is Twan Norwegian?? I think I heard the mom speaking Norwegian

    15. 666 Trujillo

      Bruh this is cring

    16. Audrey G

      i love how in the store they play bloqueo lol!

    17. Onessa Croker

      The day it was posted it was my moms birthday

    18. Sienna Marshall

      Are you actually boyfriend and girlfriend

    19. Kaylee Vuu

      1:57

    20. Sofia Ariza muñoz

      Felicidades

    21. Soula Pontikaki

      Is it real 😰

    22. Whitney Piper

      I am so happy for you

    23. Rehna Gamez

      Is this real bruh

    24. Anna Jaworska

      Lele: im pregnant Leles mom : woo woo woo woo woo woo woo Me on the ground laughing lol 😂😂😂😂😂

    25. JJesus PRomero

      Me: is that leles music video in the store

    26. Nishtara Begum

      Is this real are they maried

      1. Fella Tati

        Nooooo

    27. Mariam Ackram

      lele looking at the vlog acting normal and the twan =black eye

    28. Dani White

      Love you bunches!!!

    29. Piper Larsen

      Lele: their so happy! Twan and his parents: KsvKhsiuYsisyejsjahIhIJJIskjaIkzkKakSOJAIKHisja!!!!

    30. {รเɭɭץ Ŧคςє}'-'

      My question is, is this real?

    31. HM MEADOWS

      At first I thought this was real!!!!!! Lol

    32. ImNotJasmine

      “Are you hiding there?-“

    33. AKSHAY G

      this is soooooooooooooooooooo funny

    34. Layla & Elizabeth

      wait is this actually real?

    35. Joselin Sanchez

      How the girls where fighting him🤣

    36. Rishika Goelab

      3:08 wait is twan dutch?? 😅

    37. gacha fam

      Holy the

      1. gacha fam

        Bruh+meme=breme

    38. Mia Paulsen

      Twan is Norwegian?!

    39. Yahya Hadi

      Ok

    40. Gina Gracia

      You didn't look so happy when you said you were pregnant

    41. Game Trio

      are they really dating ??

    42. Melissa Izejroski

      IM SO HAPPY RNN

    43. Melissa Izejroski

      ahhhHHHH OMGGG

    44. Kendra Walker

      Congratulation your pregnant

    45. Thats so watermelon

      GOOGLE says Lele have kids👁👄👁

    46. Alexis fun

      Are you really pregnanat

    47. JJesus PRomero

      In the beginning of the video people honking twan: we Can't flog and drive Instead of saying vlog and drive he said flog and drive

    48. Meimeijune Kitty lover

      The baby’s first word ganna be like: Hello Lelita

    49. Gabriela Memet

      Hello

    50. Kaedynn Seward

      omg lele que!!!!!! i been a fane for years all ready and now you are having a baby

    51. CL_OUDY

      this is so funny lol

    52. renis merra

      love you lele❤💋

    53. Nana Nana

      Are you actually pregnant if you Are congratulations❤❤😊😊

    54. Sofi González

      Is these really real

    55. InotLeviTwin UwU

      Poor Twan

    56. Darkandlight playz gamez

      CONGRATS wait she is not ...

    57. Manya Shainu G2

      Soo funny lol

    58. MangaTv

      lol k wist niet dat twan nederlands was 😂

    59. ebenezer J

      1:26 run baby run😭😭😭😭

    60. Dalia Alvarado

      Omg they are having a baby

    61. Dalia Alvarado

      Okay

    62. Dalia Alvarado

      Hanna is babysitting me be like pkay

    63. Dalia Alvarado

      Lele and him are a cute couple

    64. Joelle Nagamoothoo

      0:45 😂

    65. MISS AMANDA Renteria

      HE IS HAPPY 🤣🤣🤣🤣

    66. Lene Opsahl

      Is this real?

    67. Pranav Ramkissoon

      Best couple ever

    68. Aurieelis Torres

      Feliz navidad

    69. Kiany Bodden

      😍😍😍😍😍😂😂😂

    70. Kiany Bodden

      ♥️♥️♥️ love it it is so cute baby kills him

    71. Caleb Draper

      1:36 sounds like mice

    72. Favour Habwe

      Is this real 😁

    73. James Sheely

      Weird

    74. Aqua

      I thought yo guys were siblings...

    75. Nicoleee Perez

      Congratulations on your new baby 👶🏻🍼👍🏻👍🏻🎉

    76. pOrNeSiAn pArRaPiO

      *I saw nothing*

    77. Zack Cuerrier

      Lele is pregnant Me: WTF is going on lmao

    78. swipe rope yt

      tbh they joke alot and u cant tell if this is real

    79. Winni The Boo

      That woman who i think is twans mom she just talked norwigan cause i am from norway

    80. Sigrid Åmo nesbakk

      Are they Norwegian????????

    81. Kids Soulby

      We you avtly pregnant

    82. Isaac Rivera

      Than: he’s just a kid how is he so strong Me: because you’re so weak

    83. Lucifer Klya

      was this a prank i feel it is anyways love them so much :)

    84. screams

      bluqeo (?) playing on the bg tho

    85. Indigø yeet UwU

      Who else herd Lele’s song when they were in the store

    86. kim m

      Is this real life

    87. karlos

      Hahahahahaha 😂❤Lele love you

    88. Mary Kate Eatmon

      i hope u just did that for a video

    89. Cali Rojas5665 By cali

      Hahah love it

    90. kushi hossain

      Lol you guys are sooo funny

    91. TECHY MALLU VLOGER

      Twan is her boyfriend

    92. Roshiiru Plays

      Plot twist it actually isn't real

    93. juicyfruitsnacks Editor ;-;

      girl

    94. The_Wolf_ Pack

      I love your videos but I not sure

    95. The_Wolf_ Pack

      is it a prank

    96. Destiny Lopez

      In the backround when they were fighting him

    97. Sabah’s edits

      Hahahahaha

    98. {LØNË WØLF}

      OMGGGGGGGGGGGGGGGGG I ALWAYS WANTED YOU TO HAVE A BABY YAYYYYYYYYYY

    99. Deidre Arendse

      Please be honest

    100. mrs grxnde

      2:12 the face of disappointment 😂